zondag 20 mei 2007

Update

Als het goed is zijn de internetproblemen van de afgelopen weken voorbij en kan ik weer optimaal gebruikmaken van het internet. In elk geval volgt nu even een update.

Mijn stage bij de Ware Tijd is nog steeds leuk. Hoewel ik het naar mijn Hollandse begrippen soms erg rustig vind. Toch kan ik er bijna dagelijks op uit voor een item. Zo heb ik in de afgelopen weken president Ronald Venetiaan en zijn vrouw ontmoet bij een item over Wereld Rode Kruisdag, kwam gisteren Brunswijk mij de hand schudden nadat zijn voetbalploeg gewonnen had in Moengo en heb ik vooral over wisselend onderwerpen geschreven. Huldigingen, uitreiking van oorkonders, donaties aan tehuizen en vooral veel over "dag van de ..." (vroedvrouw, verpleging, familie, telecommunicatie).
O ja, op de voorpagina staan is haast al geen bijzonderheid meer, want ik heb nu al een aantal keer mogen meemaken dat mijn artikel de voorpagina bereikt, en echt zo bijzonder is dat nieuws niet.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk dat je die al die vooraanstaande figuren zomaar kunt ontmoeten :-)

Anoniem zei

Hi Maaike,

Hé, als ik jouw verhalen lees waan ik me even ergens anders.
Terug naar de werkelijkheid: een bureau vol met stapels en een mailbox met tig ongelzen mailtjes. Brrr!
Het houdt niet op met al die geweldige ervaringen.
En nu weer bekende Surinamers ontmoet.
Ik blijf het volgen.
Groet, Amanda

Anoniem zei

Hoi Maaike,

Wat leuk dat je op de voorpagina staat met je artikel.

De aller eerste keer dat je op de voorpagina staat met een artikel is natuurlijk wel heel bijzonder.

Toch maar een krant bewaren.(voor ons)

Groetjes Ria.