donderdag 31 mei 2007

Salsa

Jaja, mijn heupen beginnen, dankzij de salsalessen die ik sinds begin mei volg, al aardig soepeler te worden. Afgelopen dinsdag moesten Sarah, Jan en ik zonder dat we het wisten al afdansen (het afdansen zou vandaag plaatsvinden) en zijn we officieel door naar de semi-gevorderdengroep. Vanaf nu gaat het allemaal nog leuker -en moeilijker- worden, met nog mooiere draaien en nog soepelere heupen. Het is alleen jammer dat ik deze cursus niet helemaal kan afmaken omdat ik dan alweer terug ga naar Nederland, maar wie weet lukt het om eerder het felbegeerde certificaat binnen te halen...

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi,

Wat goed ja, wie weet hebben jullie geluk dat het eerder kan. Uit hoeveel lessen bestaat dit gedeelte?

We hebben dus een salsa demonstratie tegoed.
Nu nog de salsa muziek.

Oefen ze, groetjes Ria

Maaike zei

Hoihoi,
Dit gedeelte bestaat ook uit 8 lessen. Op de maandag- en donderdagavond ben ik in Broki te vinden voor de salsalessen.

De salsamuziek is er ook al, want ik heb bij de eerste lessenreeks een cd gekregen en als het goed is krijg ik maandag een nieuwe cd!

Groetjes Maaike

PS: over die demonstratie moet ik nog even nadenken hoor ;-)

Anoniem zei

Woehoooee Maaike ook aan de salsa?? Leuk zeg!! We gaan binnenkort maar eens opzoek naar salsafeesten in Nederland. Kunnen we het daar weer een keer oppakken. Is Suzanne ook mee lessen of jij alleen? Laat nog maar even iemand een fotootje maken. Heb ik ook gedaan, en ze zijn echt leuk geworden :D

Maaike zei

Ja dat gaan we zeker een keer doen. Suzanne heb ik jammergenoeg niet mee kunnen krijgen naar de salsalessen. Maar het is ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik zal binnenkort even een foto laten maken!

Groetjes Maaike

Anoniem zei

Hoi Maaike,

Geweldig, je onderneemt van alles...het bekende gezegde hier: doe ...en bereik wat! Ik ben ook benieuwd naar de foto....Succes en pak die acht lessen er ook nog bij!

Henriƫtte en de rest

Anoniem zei

En hoe staat het met de regendans?

Maaike zei

die regendans doe ik voorlopig niet hoor, het regent hier genoeg. Ik ga me eerst maar eens op de salsa richten en wellicht een zonnedans ;-)

Anoniem zei

Hoi Maaike,


de zonnedans.....kun je hier ook laten zien!

Henriƫtte

Anoniem zei

Hoi Maaike,

Hoe was je laatste dag op de redactie binnenland? Ga je nu salsa dansend het weekend door naar de cultuur redactie?

Veel succes maandag.

Groetjes Bouwe en Ria

Anoniem zei

Ga je nog eens een keer nieuwe foto's plaatsen?

Anoniem zei

Hi Maaike,

Gisteren hebben wij de " Ware Tijd" gekocht. De verkoopster dacht dat het een belgische krant was!
Heel wat artikelen van jou al gelezen. Leuk!
Ik weet nu ook wie Hakim is. (Sesamstraat is niet dagelijkse kost voor ons)
Dus nu ook nog werken aan soepele heupen.
Heb je al een salsajurkje en bijpassende schoenen? Hoort er wel bij natuurlijk.

Groeten,
Amanda

Maaike zei

De laatste dag op de binnenlandredactie was eigenlijk vrij rustig. Ik had alleen 's ochtends een item. De Suriprofs reikten toen bioboekjes uit in de Paramaribo Zoo aan Mulo-leerlingen.
Eigenlijk was zaterdag mijn laatste werkdag, maar het item waar ik toen heen moest bleek niet door te gaan...

Ik ben niet salsadansend het weekend door gegaan en ik heb ook geen jurkje met bijpassende schoenen. Wat saai eigenlijk he...