woensdag 21 februari 2007

De Harmonie

Dinsdagmiddag 14.15 uur, De Harmonie in Zwolle
"Zou het hem dan toch zijn?" vraag ik na ongeveer een kwartier wachten aan Suzanne. Toch maar eens vragen. Inderdaad de jongen die een paar tafeltjes verderop rustig zijn sigaretje zit te roken, blijkt Vejaas te zijn, onze persoonlijke Suriname-informant. Hij weet ons te vertellen dat ons Suriname-avontuur ons minstens vijf kilo gaat opleveren - dankzij de lekkere Surinaamse keuken, dat wij lek worden geprikt door de muggen, absoluut moeten gaan dansen, op moeten passen voor de mannen, maar vooral heel veel plezier zullen hebben. En over exact 13 dagen kan het grote avontuur beginnen.

En aan dat avontuur is een extra opdracht toegevoegd, schrijven voor PhotoQ.nl. Waar ik al eerder voor geschreven heb tijdens fotojournalistiek. De desbetreffende docent vroeg Suzanne & mij vandaag of wij het leuk vinden om vanuit Suriname berichten op het campusonderdeel te plaatsen. Jazeker! Dus straks ook informatie op het gebied van fotografie in Suriname op de site.

1 opmerking:

Anoniem zei

Spannend! Dat wordt dus http://www.photoq.nl/campus regelmatig bezoeken. Plaats je als de tijd daar is nog even een specifieke link op je blog? Ik vraag me trouwens wel af wat voor materiaal ik van jullie kan gaan verwachten... Zelfportretten van steeds omvangrijker wordende quasi-Surinamers?