vrijdag 23 februari 2007

Shoppen, Shoppen, Shoppen

Vandaag ben ik nogmaals met mijn moeder wezen shoppen voor Switi Sranang (Suriname). Want wat bleek, ik had de vorige keer toch nog niet alles... En zoals zo vaak als je gaat winkelen kom je met meer thuis dan de bedoeling was. Want die ene groene linnenbroek is toch wel erg handig en dat blousje staat er wel erg leuk bij, dat felgroene shirtje past ook nog wel in de tas (toch?) en een extra bikini is ook niet verkeerd...

Gaat misschien toch wel passen en meten en wegen worden...

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat onderzoek van laatst klopt dus helemaal... Vrouwen kopen allemaal spul dat eigenlijk helemaal niet nodig is, met als enige echte motivatie het gegeven dat het blijkbaar nog in de tas paste.

Anoniem zei

nou...ik heb vandaag slechts 1 broek gekocht en de rest braaf laten liggen. En: de koffer kan dicht! Niet alle vrouwen over 1 kam scheren hé? ;-)

Anoniem zei

Jorrit ik ben het echt helemaal eens die vrouwen kosten veel te veel (meestal)maar een tip: ga met ze mee winkelen vinden ze leuk! :P
oja en maaike ik vind je site trouwens ook wel erg stoer ga zo door en veel succes in suriname! :p







groeten tijmen!

Anoniem zei

Zie hier nog wat extra onderbouwing van bovenstaande (en dus ook een reden om niet mee te gaan): http://users.mtrx.net/funnypics/content/-rdm1-ABCD1234-rdm1-/2005/2005-08-23-0002/Shopping.jpg

Anoniem zei

Hallo Maaike,

Heel erg leuk en interessant om je site te volgen....ik heb het idee dat je je erg goed hebt voorbereid. Wij wensen je morgen ook veel plezier toe tijdens het etentje . Tot binnenkort,Henriëtte

Anoniem zei

Hallo Maaike,

Hier een briefje van Oma Neep, want je kunt nu gauw beginnen te reizen.Je vindt het vast leuk ; ik wens je heel veel liefs toe en een hele goede reis.
Heel veel groetjes, van oma Neep.

Anoniem zei

Tien minuten nog en dan ga ik voor het aller-aller-allerlaatste richting Grûnn te winkelen. Ben benieuwd wat dat wordt. Gaat niet goedkomen als ik je commentaar hier zo lees :S hihi.

Anoniem zei

zo lang het maar in de koffer past...

veel plezier in Grûnn ;-)

Anoniem zei

ik wil een foto van je nieuwe kapsel zien!!!

Anoniem zei

Hoi Maaike,

De tijd begint nu toch wel een beetje te dringen hè? Gisteravond heb ik de webcam aangesloten, zodat de familie je wellicht een keer in beeld krijgt als je online bent. Ik hoorde vanmorgen dat naast Ria en Jorrit ook Bouwe je ondanks de drukke werkzaamheden kan uitzwaaien op Schiphol. Grappig; vlieg je elk een kant op!
Tot vanmiddag.