vrijdag 2 maart 2007

Uitzwaaifeest


Gisteren was het zo ver, mijn eerste uitzwaaifeestje. Het was supergezellig en ik krijg sterk de indruk dat ze bang zijn dat ik ondervoed raak in Suriname, want ik heb hele kilo´s aan snoep meegekregen. Dat wordt de komende dagen flink door eten want het gaat nooit allemaal in mijn tas passen... Wat hoe dan ook mee gaat, is het boekje Maaike goes Suriname!!! dat ze voor mij in elkaar hebben gezet. Met lezen moet ik alleen nog wachten, dat mag pas als ik in het vliegtuig zit.
Vanavond komt mijn familie nog langs en dan is het echt aftellen.

De foto´s van gisteren en die ik allemaal nog ga maken, zijn in de rechterkolom te vinden. De link naar het webalbum is http://picasaweb.google.nl/maaike03/

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Kijken of het met je uitleg nu wel lukt he!

Anoniem zei

Er staat iets :-) ... dus dan moet het wel gelukt zijn!