donderdag 8 maart 2007

Foto's


Hopelijk lukt het om binnekort meer foto's te uploaden...

13 opmerkingen:

Anoniem zei

hoe lang heb je erover gedaan om deze foto's te uploaden? Je kunt er ook altijd nog voor kiezen om ze in een kleiner formaat te plaatsen. Ze zijn dan wel minder groot, maar het duurt dan ook minder lang om ze te plaatsen.

Anoniem zei

Leuk hutje hebben jullie daar....
(foto :-) )
Bij suzanne zag ik dat het appartement er behoorlijk uitziet.
Hier past toch geen fiets bij zou je zeggen maar een degelijke amerikaanse bak zoals Marijke heeft. Ik heb nog geen foto gezien maar 't schijnt een knaap te zijn.
Succes daar...!!
Dico

Anoniem zei

Hi Maaike,

Ik heb net een bericht ingetypt bij dag 1.
Ik had niet goed opgelet.

Groeten,
Amanda

Anoniem zei

Dat is dus hier: http://qompas.blogspot.com/2007/03/vlucht-eerste-dag.html .

Anoniem zei

Hoe staat het trouwens met dat photoQ idee? Gaat het door of niet?

Anoniem zei

Hey Maaike.

Ik ben er ook achter dat je weg bent. Heb hier op de site al ff bijgelezen!

Dat word dus niet Berenkuilen dit jaar!?! (stuur je wel een beetje zon naar de Berenkuil voor ons?;P)

Heel veel plezier daar!
Ik blijf je zeker volgen hier op de site!

Groetjes
Charlot

Anoniem zei

Hoi Maaike,

Leuk om de foto's te zien die bij vertrek gemaakt zijn.
Wen je al aan de warmte? Hoeveel huisdieren heb je?
Henk en Ineke zitten nu op Schiphol en vliegen straks naar China.
Groetjes Ria

Anoniem zei

Het lukte Maaike niet om vrijdag wat op de site te zetten. Een e-mail versturen kost gauw een half uur.
Voor informatie van vandaag zie de site van Suzanne: http://wakabun.blogspot.com/2007/03/vrijdag.html

Zelf hebben we nu 2 keer met Maaike op msn gesproken. Zondag gaan ze fietsen naar een kennis van de vader van Suzanne.

Succes Ria

Anoniem zei

Ha Maaike,
volgens mij heb je het nu al naar je zin, al moet je wel wennen aan de Surinaamse mentaliteit en moet je vooral hééél geduldig zijn. Leuk dat jullie vanalles ondernemen, vooral het fietsen lijkt me een avontuur, dan zie je veel, maar je zult wel heel goed moeten opletten! Ben je al een beetje gewend aan de temperatuur?
Groetjes van ons allen, Gea.

Anoniem zei

Hej Maaike!

Leuk om gelijk je eerste verslagen al te kunnen lezen. En aan dat wachten, daar wen je wel aan! Ik blijf je volgen en veel succes daar in het mooie Suriname (ik wacht al op meer foto's :p)

Liefs Rianne

Anoniem zei

Nee lekker weertje daar :P ahaha.
In nederland nu lekker zonnetje (H) heeeeeeerlijk. Al een beetje gesettelt daar? Ik hoop dat je het er naar je zin hebt.

Liefs,

Peter

Anoniem zei

Zijn jullie vandaag buiten de stad geweest? Ik neem aan op de fiets. Moesten jullie hiervoor naar de andere zijde van de rivier over de Wijdenbosbrug? We zijn zeer benieuwd!

Anoniem zei

Hallo Maaike,

We hebben de foto s bekeken, zien er leuk uit. We wachten op de volgende foto s, zodat we op de hoogte blijven.

Groeten Oma Neep