donderdag 29 maart 2007

Donderdag 29 maart: Verjaardag!

Maaike is deze week plotseling vertrokken voor een vierdaagse reis door de Surinaamse binnenlanden. Het leek er even op dat dit niet meer door zou gaan omdat de stage al snel begint en een langere periode wegblijven uit Paramaribo dan vrijwel onmogelijk wordt. En toen belde ze om te vertellen dat ze direct vertrok naar de binnenlanden en de jungle in zou gaan... Ik hoop nu dus ook een beetje op een grote hoeveelheid foto's van de jungle en alles wat daar leeft. In ieder geval leek het me wel aardig om jullie hier aan haar verjaardag te herinneren zodat als ze terugkomt uit de rimboe en weer op haar site kijkt er een hele rij 'gefeliciteerd'-reacties staat onder deze post. De eerste (eigenlijk de tweede - Tijmen was me voor) is alvast hier: gefeliciteerd!!! En nu maar hopen dat er genoeg mensen zijn die dit blog dagelijks lezen...

15 opmerkingen:

Anoniem zei

Er is er 1 jarig hoera, hoera!

Maaike gefeliciteerd met je verjaardag! Maar lees ik nu dat je de jungle in bent, wat super! Ik ben nu al benieuwd naar de foto's!

Geniet!

Liefs Rianne

Anoniem zei

Happy birthday to you, happy birthday!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Van harte gefeliciteerd!!

groetjes Anna

Anoniem zei

Verjaardag vieren in de jungle! Tja, 't is weer eens wat anders dan Grolloo maar je bent daar toch maar mooi 21 geworden. Van harte proficiat! Is er wel taart in de jungle?
Groetjes, Gea

Anoniem zei

Hee Maaike gefeliciteerd met je verjaardag!!

groetjes Frederiek

Anoniem zei

Hoi Maaike,

Hartelijk Gefeliciteerd met deze bijzondere verjaardag in het binnenland. Je bent vandaag 21 geworden, en een verjaardag om nooit te vergeten. Ik hoop dat je ondertussen ons verjaardagskaartje hebt ontvangen.

Tot morgen Ria

Anoniem zei

Hallo Maaike,

Namens oma Neep Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag en bedankt voor je kaartje.

Groetjes Oma

Anoniem zei

Beste Maaike,

Van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat het een bijzondere dag wordt waar je met plezier op terug kunt kijken. Waarschijnlijk zit je ergens in de jungle of ben je onderweg terug naar Parimaribo.
Wij hebben in ieder geval wel even het glas geheven op je verjaardag.

Groeten, Bouwe

Anoniem zei

Hallo Maaike,

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag. We hopen dat je een mooie tijd hebt in Suriname.

Opa en Oma de Boer

Anoniem zei

Maaike
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
zo als we hebben gelezen heb je al veel gezien maar ja nu staat bijna het harde werken voor de deur.

groetje's Hilko riekie
Jaap Rennie Rick Mart

Anoniem zei

Lieve Maaike,

Een tocht door de jungle en dat op je verjaardag.....van harte gefeliciteerd , neem van ons een borrel in je hangmat en geniet!
Wij kijken uit naar je reisverslagen en naar de foto's,

Heel veel groeten van ons allemaal,
Tonny en Henriƫtte, Madelief en Jelke

Anoniem zei

heeyheey maaike !

gefeliciteerd met je verjaardag !

liefs madelief xx .

Anoniem zei

Ha Maaike,

Gefeliciteerd met je verjaardag. Laat ik het ook maar op deze site doen, heb je namelijk ook al via de hyves gefeliciteerd.

groetjes Natasja

Anoniem zei

Hi Maaike,

Wij zijn heel benieuwd naar je verhalen en hoe het was je 21ste in de jungle te viere.
Benieuwd te horen of de post ook werkt in Suriname.

Groetjes en liefs,
Amanda

Anoniem zei

Hi Maaike,

Wij zijn heel benieuwd naar je verhalen en hoe het was je 21ste in de jungle te viere.
Benieuwd te horen of de post ook werkt in Suriname.

Groetjes en liefs,
Amanda

Maaike zei

Haha, leuk hoor al die felicitaties.
Om antwoord te geven of de kaartjes zijn aangekomen. Tot nu toe heb ik van Amanda en Henri en van Henk en Francis de kaart ontvangen. Dus ik wacht rustig af. Tot nu toe is mijn ervaring dat de post er 6 tot 10 dagen over doet. Het vieren van mijn verjaardag in de jungle was erg leuk (zie nieuwe post)

Groetjes Maaike

ps: oproep aan de Rianne's zet even je achternaam erbij, dan weet ik van wie het berichtje is :-)