zaterdag 3 maart 2007

Uitzwaaifeestje II

Een bosje snoepjes, een van de vele snoeppakketten die ik heb gekregen. Deze is van eergisteren, maar ook gisteren tijdens mijn tweede uitzwaaifeestje voor de familie heb ik de nodige ´overlevingspakketten´ ontvangen. Waaronder een setje klompen met pindakaas, drop & Wilhelminapepermunt; een stapel tijdschriften; (zak)geld en twee poppetjes uit Guatemala die al mijn zorgen zullen wegnemen, een kleintje voor in mijn portemonnee en een grote voor onder mijn kussen. Zorgen hoef ik mij dus niet meer te maken en mocht ik ze toch krijgen dan zijn ze volgens de legende uit Guatemala de volgende morgen dus weer verdwenen :-)

12 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi hier even een reactie op de bijzondere familiefoto's. mooi he!!!!
wij vonden het gezellig en wensen jou een hele fijne tijd aldaar.
heb je de norrit al in huis gehaald en vergeet niet alle dagen een flesje cola te nemen.
groet hans

Anoniem zei

Leuk dat jullie op Maaike's uitzwaaifeestje zijn geweest. Zelf was ik om 20.30 uur terug en heb een aantal van jullie nog gesproken.

Groeten Ria

Anoniem zei

Hey wat leuk zeg die poppetjes uit Guatemala. Beginnen de kriebels nu al een beetje te komen en past je koffer nog dicht?
Ik wens je alvast een hele goede reis!

Groetjes,
Susan

Frank zei

Hey maaike!

Ik wens je een goede vlucht en we komen elkaar binnenkort wel weer tegen!

Groetjes Frank

Anoniem zei

Hallo Maaike,

Nog twee nachtjes slapen en.....dan vanaf het allereerste moment echt gaan genieten. Deze indrukken zullen je hele leven met je mee gaan...! Je site.....geweldig , we hebben met elkaar alles weer bekeken.
Groetjes Henriëtte en de rest.

Anoniem zei

Ik vind het geweldig dat je zo doorzet dat je naar Suriname gaat. Ik hoop dat ik op de hoogte blijf van al je doen en laten.

Groetjes en veel succes,
Oma Neep

Anoniem zei

gewoon dagelijks het blog checken ;-)

Anoniem zei

Vanochtend hebben we Maaike naar Schiphol gebracht (de wekker ging al om 04:00 uur...). Ze zal nu nog zo'n tweeënhalf uur in de lucht hangen voordat ze op Zanderij land. De rest moet ze zelf maar vertellen als ze is bijgekomen van jetlag, slaapgebrek en temperatuurverschil

Anoniem zei

Hoi,
Hoop dat je ook goed bent aangekomen net als Marijke en we zullen jouw belevenissen ook gaan volgen.

Succes daar !!!
Dico/Harriët/Roland van Toor

Anoniem zei

Hé Maaike,

Zo lang naar toe geleefd en je bent er! Ben heel erg benieuwd naar je eerste indrukken: goede vlucht gehad? Wat ga je straks als eerste ondernemen? We lezen het wel!

Tonny en de rest.

Anoniem zei

Fawaka? ( Hoe gaat het)

Alles Aboeng? ( alles ok)

Ik heb net op de site van Pieter gelezen,dat de spreektaal van bijna elke surinamer Sranantongo is. Zo krijg je veel nieuwe woorden onder ogen of te horen. Het wordt vast een leuke stage periode.

Groetjes Ria

Anoniem zei

Hey M, ben heel benieuwd hoe het je vergaat daar! Marijke is geschrokken van de hagedissen en krabben, jij al gezellige huisdieren ontmoet? :)

Veel plezier & succes met alles, ik blijf je volgen (in a non-creepy way, that is ;))

Liefs!

(Denise)