vrijdag 16 februari 2007

Het gaat snel...

Zoals jullie kunnen lezen, schiet het al aardig op met de voorbereidingen. Momenteel is het vooral nog wachten op post van de ib-groep, het ontvangen van de vliegtickets en de aangevraagde creditcard en controleren wat er nog allemaal gekocht moet worden. Afgelopen week heb ik samen met mijn moeder al de nodige inkopen gedaan: zonnebrand, nieuwe zonnebril, tandpasta, tandenborstel, ors-tabletten (tegen uitdroging), deet en ga zo nog maar even door.
Voor mijn opleiding zelf hoop ik volgende week alles af te ronden zodat ik rustig naar Suriname kan vertrekken om daar het laatste onderdeel van mijn opleiding te voltooien.
Maar eerst vanavond uit eten met Denise, Marijke & Suzanne, want we moeten elkaar toch wel een tijdje missen (nou ja Suus dan niet, want die gaat mee naar Suriname). En vervolgens over 2 weken de andere uitzwaaifeestjes. Op 2 maart voor familie en op 1 maart met vrienden - wil je ook komen? Laat het me dan even weten.

2 opmerkingen:

Maaike zei

Yeah! Mijn Rabocard en nieuwe Rabo Europas zijn binnen, dat wordt pincodes leren!

En ook de post van de IB-Groep is vandaag gekomen. Vanaf 1 maart officieel uitwonend.

Anoniem zei

Veel succes met het leren van de pincodes. Ik wil je wel overhoren ;)