maandag 11 juni 2007

BBQ

Zaterdagavond was het BBQ-avond aan de Aukalaan. Suus en ik gaven alvast als afsluiting van onze stage, en natuurlijk gewoon omdat we zin hadden in een leuke avond, een feestje. En geslaagd was het zeker, jammer dat een aantal mensen niet konden komen. Maar de sfeer was er niet minder om.
Het eten en drinken was goed, met dank aan Regillio en John, en de muziek knalde de buurt in, dankzij de asociale grote muziekbox - gelukkig hebben we geen klachten gehad van de buren. Kortom een top avond & nacht.
Foto's volgen hopelijk later, wanneer we weer beschikken over een usb-stick.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie ben jij... Eerst geen uitnodigingen sturen naar de mensen in Nederland en vervolgens gaan klagen dat er niemand komt... En uit bovenstaande bericht valt denk ik te concluderen dat die foto's niet meer komen?

Anoniem zei

jewel, die foto's komen er. Ik had ze net van mijn camera naar mn laptop overgezet, dus we zijn ze niet kwijt. Alleen even een betrouwbare stick vinden om ze via de pc op het werk op het blog te zetten. Naar tevredenheid? ;-)

Anoniem zei

daar word ik weer helemaal vrolijk van :-)