donderdag 21 juni 2007

Suriname...

En het einde van het avontuur in Suriname is nu dan toch echt in zicht.

Vandaag hadden Suzanne en ik onze laatste stagedag. Een raar idee om, na drie maanden bij de Ware Tijd rond te hebben gelopen, hier niet meer terug te komen. Ik heb in elk geval genoten. Vanavond hebben we ter afsluiting van onze stageperiode nog een etentje bij het duurste restaurant in Suriname, op kosten van de baas, althans dat is ons wijs gemaakt en daarna is het echt einde stage bij de Ware Tijd.

Vanavond is ook mijn allerlaatste salsales alweer, hopelijk lukt het mij om vanavond vervroegd af te dansen zodat ik het bewijs heb dat ik een semi-gevorderde salsadanseres ben ;-)

Morgen en overmorgen heb ik nog twee dagen lekker vrij. Tijd om nog de laatste dingetjes te kopen en om mijn tas in te pakken om vervolgens zondag in het vliegtuig naar Nederland te stappen om rond half 6 maandagochtend op Schiphol te staan.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Weet de baas ook dat jullie op zijn kosten gaan schaften in het duurste restaurant? :)

succes bij het afdansen!

Anoniem zei

Maaike, Wij staan maandagmorgen klaar om je op te vangen na dit avontuur!

Groet, Bouwe

Anoniem zei

Maaike koop niet teveel, het moet allemaal wel in je tas. Begin maar op tijd met inpakken.

Tot maandagochtend op Schiphol.

Groetjes Ria

Anoniem zei

Lieve Maaike,

Het zit er bijna op, een heel voorspoedige terugreis en we hopen je snel weer terug te zien!

Tonny, Henriƫtte, Madelief en Jelke.

Anoniem zei

Neeeee je mag nog niet naar huis! Laat je me helemaal alleen achter in suri ;). Waarschijnlijk lees je dit toch pas in Nederland, maar ik ga je zeker wel missen volgende week bij salsales en gewoon in de weekenden. Zal stil zijn zonder jou, suus en sarah.
Maar voordat je weggaat gaan we nog wel even een feestje bouwen ;).

Liefs plien