vrijdag 8 juni 2007

Stagebeoordeling

En alweer een week om...
Deze week stond voor mij vooral in het teken van het afronden van mijn stage op de binnenlandredactie. Dus stageverslag inleveren en een beoordelingsgesprek houden. En ik kan jullie mededelen dat de binnenlandredactie tevreden over mij was. Ik ben dan ook beoordeeld met een ruim voldoende. Nu nog afwachten hoe ze in Nederland denken over mijn kwaliteiten en daarna mag ik echt gaan juichen en kan ik mijn diploma gaan ophalen!

De eerste week op de cultuurredactie is mij trouwens ook prima bevallen. De sfeer is hier totaal anders. Veel relaxter, dus de laatste twee weken kan ik lekker rustig afbouwen :-)

Vandaag hebben Suzanne en ik Nina Jurna (correspondente voor RTL, oprichtster Fawaka Creations en schrijfster van het boek Standplaats Paramaribo) gesproken. Leuk om te horen hoe het voor een Nederlander is om hier te wonen en vooral om hier als journalist aan het werk te zijn. Vooral Suzanne is aan het denken gezet. Ik vond het vooral een super interessant gesprek!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Maaike,

Gefeliciteerd met je goede beoordeling. Toch een spannende periode, waarin je in een hele andere cultuur bent.

Geniet nog van de laatste weekjes, en vooral veel plezier bij de bbq morgenavond.

Groetjes Bouwe & Ria