zaterdag 23 juni 2007

De allerlaatste update vanuit Suriname

Ik kon het niet laten om toch nog eventjes snel achter de pc te kruipen toen ik in de buurt van De Ware Tijd liep. Dus nu dan toch echt het laatste bericht vanuit Suriname.

Zoals jullie al konden lezen, zijn we donderdagavond als afsluiting van de stageperiode wezen eten bij de Garden of Eden. Samen met Jan, Sarah, Suzanne, chef Bonnie en hoofdredacteur Ricardo hebben we heerlijk Thais gegeten. Het restaurant was super mooi. Binnen straalde het restaurant typische oosterse sferen uit, met een lekkere lougehoek. Het eten zelf is in de tuin van het restaurant, erg mooi, we zaten in een hutje en als groep heb je geen last van andere gasten. Een super plek! En inderdaad de baas betaalde ;-)
Als cadeautje hebben we van directeur Steve een Surinaamse vlag en een pen van De Ware Tijd ontvangen.

Salsa
Donderdagavond moest ik afdansen en ik ben geslaagd voor mijn semi-gevorderden. Het certificaat heb ik vrijdagavond opgehaald, maar dat ging niet zomaar. Ik moest eerst nog eventjes een showtje geven van dertig seconden, solo, zonder partner, dus dat was wat minder. Scheelt het was voor een groep basiscursisten ;-) Gelukkig kreeg ik naar afloop applaus en als cadeautje nog een waaier. Een topavond in elk geval.

O ja, mijn tas is zo goed als ingepakt. Zelfs mijn klamboe dus ik hoop dat ik niet de allerlaatste nacht als nog wordt lek geprikt...

De volgende update volgt vanuit standplaats Grolloo

4 opmerkingen:

Anoniem zei

morgen om deze tijd moeten we je al weer bijna ophalen... dat wordt heel vroeg opstaan maandag :(

Anoniem zei

Hallo Maaike,

Als alles goed gaat ben je morgen om deze tijd thuis. Het zal wel eerst wennen zijn. Het is een grote verandering.
Hou je verder goed tot donderdag.

Oma Neep

Anoniem zei

Hoi Maaike,


Wat mooi dat je je certificaat voor semi-gevorderden hebt.
Nu zit je er natuurlijk wel aan vast om een demonstratie van de salsa te geven, als je het al 30 sec. alleen kunt dansen.

Een goede reis, tot op Schiphol

Groetjes Ria

Anoniem zei

Hi Maaike,

Als je dit leest ben je alweer thuis.
Ik ga je verhalen missen.

Amanda