dinsdag 12 juni 2007

GESLAAGD!!! GESLAAGD!!! GESLAAGD!!!

Het is nu officieel. Ik ben geslaagd voor mijn opleiding journalistiek. Vandaag kreeg ik van mijn stagebegeleider in Nederland te horen dat ik een 7,5 heb voor mijn stage bij de Ware Tijd. Wat dus neerkomt op een 8, aangezien cijfers afgerond worden! Nu kan ik echt mijn papiertje gaan ophalen op 27 juni en dat wordt feesten op donderdag 28 juni. Iedereen is die dag welkom vanaf 16.00 uur aan de Voorstreek. Mocht je mee willen feesten, laat dan wel even weten dat je komt! Hopelijk zie ik jullie allemaal over twee weken!

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Maaike,

GEFELICITEERD.GEFELICITEERD.

Hardstikke mooi, nu kunnen we ons bezig houden met je feest.

Groetjes Bouwe, Jorrit en Ria

Anoniem zei

Hoi Maaike,
VAN HARTE PROFICIAT
we zijn trots op je, ik denk wel dat het lukt om op je feestje te komen maar je hoort nog van ons.
Hans, Gea, Frederiek en Tijmen

Anoniem zei

Ik kom en neem een Djogo mee!!!
:-)

Anoniem zei

Hallo Maaike,

Van harte gefeliciteerd!

Ga nog even genieten en tot...binnenkort!

Groeten, Henriƫtte en de rest.

Anoniem zei

Hey Maaike!!
Van harte gefeliciteerd!!!
Helemaal super!! Op 28 juni kan ik alleen 's avonds komen,maar ik laat zeker wat van me horen!!
Geniet ervan!!

Liefs Anna

Anoniem zei

Hey Maaike!

Super, gefeliciteerd! Veel plezier nog met je laatste weken in Suriname!

Op de Berenkuil is het nu nog even rustig, maar over een week begint de miniberenweek al! Gezellig dat je er straks weer bent!
Als ik vrij ben, kom ik ook langs, ik woon nu toch half in Grolloo :)

Liefs Rianne

Anoniem zei

Hallo Maaike,

We zijn een weekje op vakantie geweest, dus vanmorgen nieuwsgierig jouw weblog geopend.

Ik kan je feleiciteren, dus van harte!
Je kunt nu dus heerlijk nog genieten van jouw laatste week daar.

Groeten, Amanda

Anoniem zei

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!! Mooi zeg!! Eindelijk een feestje, heb je na die tijd ook wel verdiend. Mooi stagecijfer jullie :D.

Van mij een kleine update: de 9 als stagecijfer is erdoor, maar moet nog een cijfer van Eggink hebben. Ze zegt nu ineens dat ze het niet gaat halen voor woensdag. Ik heb al geprotesteerd en wacht nu in spanning af.

Anoniem zei

Hey Maaike,

Gefeliciteerd met je slagen!!
En geniet nog even van Suriname.

Groetjes Susan