donderdag 5 april 2007

Kaartjes!

Het werd voor Suzanne en mij al een groot vraagteken hoe het toch mogelijk was dat de kaartjes die voor mijn verjaardag op de post waren gedaan nog steeds niet waren aangekomen. Gisteravond kreeg ik antwoord op onze ‘ prangende’ vraag. Wat is nu het geval: Ik woon aan de Aukalaan en nu is er in Paramarbio ook nog een Aukestraat en daar is al onze post bezorgd. De schoondochter van de bewoonster van Aukestraat 2 was zo aardig om de kaartjes even langs te brengen! Dus het kaartje van mijn ouders, van Marye en Peter, Hans en Gea en van Rianne heb ik ontvangen!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Maaike,

Leuk om te lezen dat je de kaartjes hebt ontvangen. We vroegen ons al af waar de kaartjes waren gebleven. Misschien handig om bij het volgende kaartje de Aukelaan te onderstrepen, zodat het beter opvalt. Er is nu nog 1 envelop onder weg die voige week donderdag op de post is gegaan. Dus maar weer even opletten. Is de Aukestraat bij jullie in de buurt?


Groeten Ria

Anoniem zei

misschien toch maar postcode-systeem invoeren?

Maaike zei

De Aukestraat is niet bij ons in de buurt. Maar ik heb met de schoondochter van die mensen afgesproken dat als er weer iets verkeerd bezorgd wordt, dat ze het dan bij ons in de brievenbus gooien...

Anoniem zei

En waar is mijn kaartje dan??
Groetjes Anna