woensdag 4 april 2007

Woensdag 4 april

De update komt iets later dan de bedoeling was, maar hier is ie dan toch. Het artikel dat Suzanne en ik op onze eerste stagedag geschreven hebben, stond de volgende dag inderdaad in de krant. Onaangepast! Mijn tweede artikel is ook gepubliceerd.
Als je een artikel wilt lezen dan kun je deze vinden op de site van de Ware Tijd. www.dwtonline.com. Je moet je dan wel registreren..., dus ik zal binnenkort wel even een aantal artikelen op mijn blog plaatsen zodat registratie niet nodig is.

De vorige keer had ik het erover dat de werktijden bekend zijn. Vandaag ben ik weer iets wijzer geworden. Suzanne en ik moeten om het weekend werken, helaas hebben we dan geen vrije dagen door de week ter compensatie. Aankomend weekend, het paasweekend, staat voor mij waarschijnlijk ook in het teken van stagelopen. Gelukkig ben ik vrijdag wel vrij, jammer is alleen dat Suzanne dan moet werken (zij is aanstaande donderdag en maandag vrij). We hebben al aangegeven dat wij in het vervolg graag tegelijkertijd vrij willen zodat we in de weekenden nog wel iets kunnen gaan ondernemen.
In het kader van het paasweekend heb ik net een paasbrood gekregen, dat wordt lekker smullen dit weekend!

Alvast fijne paasdagen allemaal!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Maaike,

Het zou mooi zijn als jullie de weekenden samen vrij kunnen zijn om er dan nog wat op uit te kunnen gaan. Het nieuws gaat 24 uur per dag door, en in een weekend werken is anders dan door de week. Kun je eens bekijken hoe je dat bevalt.

Ben benieuwd hoe het paasbrood smaakt.

Groetjes Ria

Anoniem zei

Hoi,

Geniet van alles wat je tegen komt en meemaakt. Voordat je het weet zit je stage er alweer op.

Groeten Ria