maandag 2 april 2007

Zondag 1 april: Laatste vakantiedag...

Op onze laatste vakantiedag werden Suzanne en ik onderweg naar het Suriname Museum overvallen door een enorme plensbui. Het is jammer dat het niet lukt om filmpjes op de site te plaatsen anders kon ik jullie laten zien hoe een regenbui in Suriname er aan toe gaat. En ik zweer het je, je zult nooit meer klagen over de regen in Nederland ;-)

Het Suriname Museum zelf was zeker een bezoekje waard. Vooral de verhalen over Susannah de Plessis en alles over de plantages. Meer informatie volgt als ik meer tijd heb.

De zondagmiddag hebben Suzanne en ik doorgebracht bij ’t Vat waar we onze vakantie hebben afgesloten met een lekker drankje. Jammer dat de vakantie nu al om is, maar aan de andere kant is het ook wel lekker om vanaf morgen aan de slag te gaan bij De Ware Tijd. Ik ben heel benieuwd wat mij allemaal te wachten staat!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Maaike,

Leuke foto bij de tekst.Zo te zien ben je al wel verkleurd. Ik ben benieuwd hoe de eerste dag bij de krant gaat.

Groetjes Ria

Anoniem zei

Veel plezier vandaag! Hopelijk zijn ze bij De Ware Tijd een beetje aardig voor je en heb je het daar naar je zin.

Anoniem zei

Tja Maaike het'harde'leven gaat vandaag beginnen. Veel succes met je stage!
Groetjes Gea